عمیق ترین درد...
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 795
بازدید کل : 128600
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
9 آبان 1389برچسب:, :: 23:19 :: نويسنده : ماهک

زمزمه های عاشقانه دریزه کوچولو

 

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست بلکه ناتمام موندن

 

قشنگ ترین داستان زندگیست

 

که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسونی....

 

نداشتن یک همراه واقعیست که در سخت ترین شرایط همدمت باشه....

 

به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگیست

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست بلکه یخ بستن وجود آدم ها

                   و بستن چشم هاست........          

 

 خیال...

 خیال....



نظرات شما عزیزان:

! فـــــــرخ
ساعت10:38---27 آبان 1389
من نه هميشه خوب تو من نه بدم نه بدترين
نه از تو كم نه بيش از اي نه اولين نه اخرين
نه از تبار شبنمم نه از سلاله علف
من همگي سايه تو تا شده بر روي زمين
بيخود تو بيخوديم مست ترين مست زمين
ميكده هاي بسته را خسته نشسته بر زمي
من نه به اندازه تو من نه كم از قالب تو
من همه شعر و من غزل صاحب شعري به يقين
همسفر تازه تو صبح دروغين تو شد
در اين طلوع بيصدا زوال سايه را ببين
اين چه شريك سفره اي كه نان نداده دست تو
براي كوچ اخرت اسب تو را نكرده زين
غريبه تازه تو هرزه كوچه هاي شب
منتظر خسته تويي بيخبر خانه نشين
اي تو تمام من من با تو خودي تر از تو ام
بي درخت بي زمين حلقه لخت بي نگين
تقديم به همه كساني كه حتي فكر ميكنن كه عاشقند.




مسی
ساعت19:35---19 آبان 1389
سلام این عکسه خیلی پرازاحساس و دلتنگ بود . من ذخیره ش کردم برای خودم داشته باشم. راضی باش...

فــــــــرخ
ساعت10:22---13 آبان 1389
سلام
از وبلاگت خيلي خوشم اومد
بهت تبريك ميگم

با ارزوي موفقيتهاي بيشتر



معین
ساعت21:19---11 آبان 1389
با تشکر خیلی وب قشنگی داری بابت امشبم ازت ممنونم

واقعا کمکم کردی



ZORRO
ساعت10:48---10 آبان 1389
سلام
وبلاگتو بهت تبریک میگم . امیدوارم موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: